.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لطیفه ای که کل جهان اینترنت را برانگیخت!!!

چندی پیش جوکی به زبان انگلیسی در دنیای اینترنت زاده  شد! که نکات ارزشمندی را در خصوص سیاست های رسانه های امریکا در برداشت 

ترجمه ی فارسی جوک به شکل زیر است:
 مردی دارد در پارک مرکزی شهر نیویورک قدم میزند که ناگهان میبیند سگی به دختر بچه ای حمله کرده است مرد به طرف انها میدود و با سگ درگیر میشود . سرانجام سگ را میکشد و زندگی دختربچه ای را نجات میدهد پلیسی که صحنه را دیده بود به سمت انها می اید و میگوید :<تو یک قهرمانی> فردا در روزنامه ها می نویسند : یک نیویورکی شجاع جان دختر بچه ای را نجات داد اما ان مرد می گوید: من نیوریورکی نیستم پس روزنامه های صبح می نویسند: امریکایی شجاع جان دختر بچه ای را نجات داد . ان مرد دوباره میگوید: من امریکایی نیستم از او میپرسند :خب پس تو کجایی هستی <من ایرانی هستم > فردای ان روز روزنامه ها این طور می نویسند : یک تند روی مسلمان سگ بی گناه امریکایی را کشت !

منبع: تبيان


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 آبان 1392
با عرض سلام و ارادت خدمت عزيزان شمال نيوز؛
اين خبر كه شما در اينجا منتشر نموديد،مربوط به درج خبري در روزنامه نيويورك تايمز در سالها پيش است كه اكنون در جهان بعنوان مثال بخش تاكتيك هاي خبري در آموزش روزنامه نگاري مورد استفاده واقع مي شود.در ضمن آن مرد نيز ايراني نبوده و پاكستاني مي باشد.اصل خبر به شرح زير است:
"نقل است كه در سنتر پارك نيويورك سگي به كودكي حمله مي‌كند، مردي كه شاهد حادثه بود براي نجات كودك خود را به روي سگ مي‌اندازد و او را خفه مي‌كند.
خبرنگار نيويورك تايمز كه ماجرا را از نزديك مي‌بيند به مرد مي‌گويد: فردا تيتر اول نيويورك تايمز اين است: «مرد شجاع نيويوركي جان پسري را نجات داد» مرد در جواب خبرنگار مي‌گويد: «من نيويوركي نيستم»
خبرنگار مي‌گويد پس تيتر مي‌زنيم: «آمريكايي قهرمان جان پسري را نجات داد»
مرد مي‌گويد: «ولي من آمريكايي نيستم، پاكستاني‌ام»
فردا تيتر نيويورك تايمز اينچنين شد. «يك مسلمان متعصب سگي را در سنتر پارك خفه كرد» «اف بي آي احتمال مي‌دهد القاعده در اين جنايت دخيل باشد.»"

با تقديم احترام؛ عليرضا سعيدي كياسري
پاسخ ها به این نظر
در جستجوی حقیقت 16 فروردين 1399
لطفا آدرس سند ادعای خودتان یا تصویر اون صفحه نیویورک تایمز را ارائه بفرمایید. ممکنه من هم بگویم اون مرد عراقی بوده نه پاکستانی.!!!!!! چطور ثابت می فرمایید؟
نا شناس 3 آبان 1392
با تشکر از شمال نیوز و آقای علیرضا سعیدی کیاسری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.